Saturday Morning

 
God morgon! Äntligen är det lördag, var alldeles skol trött igår för det har varit på mycket denna vecka. Min vecka ar varit full, jag pluggade, satt barnvakt och var på Gymnasiemässan. 
När jag var där så snurrade alla tankar omkring. Jag vet inte vad jag vill jobba med. Fast jag har nog bestämmt två skolor som jag är intresserad av och då är det sammhäll jag ska gå i. Jag längtar faktiskt väldigt mycket till gymnasiet för många olika skäl!
 
Men nog om det. Jag älskar att blogga (när jag väl gör det) och jag är ju inte dirket bra på det men som jag sagt massor utav gånger att jag ska bli bättre. Under denna helg+nästa vecka ska jag försöka vara ganska aktiv på min blogg. Ska då försöka strukturera mitt pluggande så jag har tid till annat också.
Jag kommer att fixa en ny design snart, en lite mer höstigare har jag tänkt mig.
TTYL
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0