Sverige levererar

 

Tja alla fina, nu sitter jag och chillar i solen ich lyssnar på musik! Har i Göte är de 13 grader, åh så härligt!
Skoldagen var rätt så chill. Började dagen med en engelska redovisning så jag C på den så är rätt nöjd faktiskt. Sen hade vi matte prov och de kändes ganska bra faktiskt :) men vad som helst kan ju hända. Sen var vi ute på idrotten och sen slutade vi halv 4 med slöjd!

Imorgon är det ju One Direction konserten och jag ska upp och packa snart! Ska ha ganska mycket plats över för de saker jag ska köpa i Stockholm. Ska ju åka med Denise och de kommer bli grymt kul. Kommer åka runt 7 tror jag så jag kommer slänga in något i lägg på tåget. Men jag får hoppas att ni har det så bra länge så hörs vi sen!
PÖSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0