I get a little bit bigger, but then I'll admit, I'm just the same as I was, Now don't you understand That I'm never changing who I am

 
tja, har precis skrivit ut min So hemuppgift och jag kan la säga att jag är lite nöjd iallafall, för kom tillslut inte på något mer att skriva om. Ska också läsa igenom boken så jag kan bra på provet imorgon. 
idag har det inte hänt något speciellt, jag har bara städat mitt rum och pluggat. Har ganska ont i mitt fimger från i fredags när jag var med saga,julia och denise för vi skärde frukter som vi skulle doppa i choklad sen, så skar jag mig så de börja blöda en hel del :(
Har också tränings verk efter gårdagens träning på gymmet, körde 30 min spinning och 30 min shape! jätte kul var det, och sen tränade jag 30 minuter i gymmet också. ska sätta igång med träningen nu asså, och springa minst 2ggr i veckan och göra övningar. Summer 2013 here i come!
Men nu ska jag ner och äta kvällsmat sen plugga lite till och sen gosa ner mig i sängen och typ kolla vad alla youtubare har lagt ut under dagen. det är min favorit grej att kolla på youtube på kvällen innan jag ska sova så har de flesta youtubarna lagt upp nya videor.
So talk to you later (TTYL)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg!
Dy är så himla fin:)

2013-03-03 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0