♥ Sommar 99% ♥

 
tjena. idag slutade jag 1 och hela dagen så städade vi bara i skåpen och klassrummet och sedan kollade på en match mellan lärarna och 9:orna! så det har varit chill. 
imorgon är det skolavslutning och jag vet inte riktigt vilka skor jag ska ha kanske lägger ut en omröstning typ... sen vet jag inte häller vilken hårfrisyr jag ska ha men jag kommer la på något snart! Längtar jätte mycket och det är bara 5 dagar kvar tills jag drar till budapest, trejde gången nu haha! men det ska ju bli 30 grader så de super! så ska jag ta jätta många bilder.
ska nog också fråga någon kompis om de vill gästblogga, för det är la kanske lite roligare än massa tidsinställda? jag kommer också blogga från hotellet om de finns nät så de blir ju bara kanske.. men TAGGA nu så hörs vi senare!
PÖSS
  


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nice iphoen skal:D

2013-06-11 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0