Skolavslutningen♥

 
Hejsan! äntligen är det sommarlov och jag är taggad! Denna dagen har varit jätte bra, vi började dagen i musiksalen där alla spelade sina covers. hade ont i halsen så  jag sjöng inte till 100, Sedan gick vi till gympa salen där vi fick se elever och läare sjunga och rektorns tal, sedan var det lunch och vi passade på att ta några bilder. sedan var det upp till klassrummet där vi gev presenter till våra tre mentorer och sist massa kramar och ett klass foto:) väldigt bra skolavslutning!
 
Sedan stack vi direkt till Hönö, vilket är min, denise, saga och våra mammor och denise syster jasmines tradition som vi gjort ett tag nu. Då brukar vi alltid äta pizza, gå i affärer, köpa glass och sen bada på fotö! Mycket mysigt och det var hur härligt som hellst att bada i havet bara en manet, haha! så denna dag får 10 av 10! 
 
Och imorgon är det första dagen på sommarlovet och jag ska kolla på PLL sesång tre med Julia, Denise och saggi. ooh love PLL men om det blir fint väder så kommer vi säkert att åka och bada eller nått också;) 
Men aja hörs senare! PÖSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0