Give Your Heart A Break

 
hej alla fina, nu är klockan runt 22 och ska snart gå och lägga mig fast ska nog sitta med mobilen ett tag och fixa några grejer, och nu lyssnar jag på demi lovato, hon är sjukt bra och hennes låtar ärlskar man bara direkt.
 
Imorogon är det fredag och vi har 2,5 timmar rast så vi ska åka och äta nånstans, ska bli super mysigt, och efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske fixa lite med vad jag ska praoa med vecka 8! jag och julia och isabel tänkte att vi skulle kolla med några affärer. 
på lördag ska jag vara med några kompisar, ska bli jätte kul :D 
 
Jag tänkte också säga att min uppdatering har vart dålig och jag ska bättra mig, ska komma på bättre sätt för mig att både hinna plugga, blogga och ha mer fritid. Jag ska då försöka blogga 3-4 ggr varje dag med intressanta inlägg så de inte är bara  massa onödiga bilder och "nu går jag til skolan" "nu är jag hemma från skolan" aa ni fattar! 
Men ha det så bra och fortsätt kommentera och kom gärna med blogg ideer!
Godnatt :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0