Bekännelser

 
•Detta året har börjat lite sådär• Jag har inte så bra självförtoende• jag tycker inte om när folk säger "trodde jag skulle slippa dig" "jag glömde av att du satt här" (osv) på skämt även om de är mina närmaste vänner som säger det (får inte så bra självkänsla av det)• HATAR När folk blir sura på någon och tar ut ilskan på andra (slår)• Blir trött på folk som bara driver med en• Älskar Gossip Girl• Längtar tills 8 maj ONE DIRECTION• När jag lyssnar på musik gör jag som en musik video av det runt om mig• Blir så lätt avensjuk• Har jätte svårt att lita på folk nu för tiden• Tröttnat på Facebook• Instagram in my ♥ • Älskar när killar ler mot en• Älskar när folk ler spelar ingen roll vem blir bara så glaad• Älskar kommentarer ;)• Känner mig inte trygg på nått sätt..• Älskar alla mina läsare• Ska bli bättre bloggare• det var nog allt för denna gången
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0