Ready For The Weekend

 
hello! (nja kanske inte weekend med det lät bättre att skriva så än holidays) sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft tid, har varit med vänner och bara inte orkat blogga. Det är ju lov nu också och jag har massa saker planerade! Kommer uppdatera lite då och då, men så ofta jag kan! Desto fler/roligare saker man gör i sitt liv desto fler intressanta inlägg! och desto fler intressanta inlägg desto fler av er stannar och fortsätter läsa, have i right?;) Och imorgon är det semle dagen och pannkakedagen! ska vara med mina vänner och så ska vi äta semlor och så blir det säkert något med familjen senare på dagen också!
 
Idag var jag i stan med mamma och köpte några små grejer som, två låder för mina hår/smink produkter så jag får lite mer ordning på mitt rum! eftersom jag städade mitt mitt rum igår och möblerade om lite så ville jag pimpa upp det lite så jag köpte ett doft ljus (den oranga) luktar jääääääte god grape frukt! för bara 39:-. och så köpte jag denna jätte söta spegel bricka där jag ska ställa mina ljus på! 30:- på en outlet på backaplan. KAnske gör en room tour när jag har tid ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0