Prao

 

Hejsan allihopa! Jag vet att det var ett tag sen jag bloggade men de är la för dom vanliga förklaringarna: jag har inte orkat och jag har inte haft tid helt enkelt. Under lovet var jag mycket med kompisarna och i stan och, jag har tänkt att lägga ut lite inlägg då och då men de hade helt enkelt inte blivit av men jag ska försöka blogga mer och regelbundet så snart jag kan för jag är så himla trött när jag kommit hem (fortsätt läs och du får veta varför). Jag kanske har en bloggpaus i några få dagar för att få upp blogg-peppet igen och komma med massa nya roliga saker att uppdatera med. För jag har fått massa nya idéer på de senaste och jag ska se till så att jag gör allt!

Nu åter gå till vrf jag är så trött:
Denna vecka (V.8) har jag PRAO och jag praoar på en förskola på min gamla skola. Så jag har barn som är 5 år. Jag har riktigt kul med dom och dom är så himla söta och snälla så man bara längtar tills man börjar igen dagen efter. På dagarna leker vi för de mesta, ute och inne. När vi leker ute så leker vi oftast Jage och så klart är det jag som jagar så det tar tid att fånga de små barnen för dom är ju så små att dom kan krypa under allt som inte jag kan ;) och idag var de massa barn som hängde på mig. Så när man kommer hem är man jätte trött!
jag är sjukt glad att jag fick praoa där och barnen är för söta och man blir ju enormt glad av att höra
"E det din nya favorit fröken?"
"jaaaaaa de är det :D"
Jätte kul att leka med alla och jag vill inte att veckan ska ta slut!
Hoppas att ni fått en lika kul Prao som jag;)

Men nu sitter jag bara i mitt rum och lyssnar på musik och vill snart bara sova men vi hörs senare så ha de gött!
TTYL

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0