my friday:

 
hejhej! igår var vi ju och "åkte skridskor" och efter det så var jag saga och denise på våran gamla skola och kollade prao, så vi ska komma tillbaka på måndagen (på prao veckan) och få reda på vilka klasser vi får (1-3:0r) ska bli jätte kul :D men synd att vi inte får samma klass,,, men vet ni vad man får göra när man går i 1-3 så jag är lite förberädd på vad jag ska göra?
Efter det så var jag, saga, denise, julia och juias lillebror och hanns kompis och åt pizza! vi hade jätte kul, en mysig start på lovet!:D 
TTYL
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
När jag gick i 7:an hade vi två dagars prao och då praoade min bästa kompis och en till på våran gamla skola. Dom fick vara med i klassen och typ hjälpa till, som en extra lärare. Dom jobbade även på fritids när skolan var slut. Jag vet inte exakt vad dom fick göra i skolan men hon sa att dom små var bra och det var mycket man inte förstod att dom kunde.. haha. Hoppas ni får det bra på praoen!

2013-02-09 @ 17:43:37
URL: http://annastockelid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0