Favoriter

 
Här är några saker jag andvänt mycket det senaste, hår oljan recomenderar jag värkligen! den är jätte bra och man får mjuka toppar och den hjälper också mot slitna toppar (har inte klippt mig på ett tag) Och så recomenderar jag lip scruben från LUSH jätte bra (dock kan man bara ta vanligt socker) 
 
Har varit hemma ett tag nu kom hem vid fem hade varit på hemköp och köpt några grejer tills imon då vi ska åka skridskor. Idag i skolan så gjorde vi först ett matte prov som jag tror de gick ganska bra på, sen stacj jag och julia till cafet (alla får vara där en dag och jobba) så slapp vi alla lektioner och vi bara slappade och lyssnade på musik och pratade. Men nu sitter jag bara och gör ingenting, är inte direkt sugen på att göra något annat än att sitta vid datorn och kolla bloggar...
Men imorgon kan man säga att lovet börjar! eftersom vi bara ska åka skridskor, och sen börjar lovet. veckan efter det så ska vi praoa och jag är inte riktigt säker än om vi får praoa på dagiset (eftersom vi inte kunde praoa på LUSH :( ) men nu väntar vi bara på att dagiset ska ringa så får vi happas på det bästa!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gå in på min blogg och hjälp mig välja vilken skinnjacka jag ska köpa! Kram

2013-02-07 @ 19:40:20
URL: http://hejflisan.blogg.se/
Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Mascaran är superbra :)

2013-02-07 @ 21:58:30
URL: http://nattstad.se/nnad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0