Days Filled With Joy

 
idag var det den sista dagen på praoen och jag kommer sakna minna gullungar. De blev jätte ledsna och hängde kvar vid mig när jag skulle gå. Men jag lovade att jag skulle hälsa på någon dag. Jag fick också en bok av dom som var full med teckningar de hade målat till mig, blev jätte glad! Idag var vi mest inne och lekte och sjöng och sedan var vi ute och de blev så glada när de såg en regnbåge så vi la oss och kollade på den, Har också fått lösa bågra bråk under tiden jag vart där (de händer ju saker hela tiden) sen fick man massa kramar innan det var dags för mig att åka hem. Har haft det jätte bra där och är faktiskt glad att jag inte fick praoen på LUSH! detta 'r något jag alltid kommer minnas, roligaste dagarna på länge, för har mått så bra under denna tid, inget som har fått mig må dåligt! de ända man behöver tänka på där är att ha roligt och inte tänka på något.
 
När jag kom hem satte jag mig direkt och kollade på Tv för var så trött, Idag har jag nog inga planer kanske bara ta det lungt ett tag.
Nu i helgen ska jag nog vara med mina kompisar för det var typ en vecka sen jag såg dom senast, så de ska bli kul!
men nu ska jag inte göra något
TTYL
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0