Bara att kämpa

 

Tjatja! Idag har jag bara slappat och städat mitt rum! Blev väldigt nöjd med garderoben faktiskt;) jag orkar verkligen inte skola imon och alla blir sjuka helt plötsligt så de e ju lite tråkigt :/ men men ska försöka överleva ändå! imon e typ de ända jag ska göra är att plugga och äh eller aa bara plugga! massa SO och engelska och allt! Men men ska satsa allt nu! Tagga skolan 2013! (Not).Men en kul grej som händer är att klassen (hela a-laget också) ska åka skridskor på fredag YEY! Och sen är det lov och sen PRAO, hoppas bara jag och denise får prao platsen hos LUSH!
Godnatt alla fina!
TTYL

 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Länkbyte?

2013-02-04 @ 19:07:26
URL: http://www.ellennykainen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0