MAMA

 
 
Tja, i onsdags var jag i stan med denise och så kollade vi på denna filmen^ den var jätte bra den hade lixsom en handling för vissa skräck Filmer har inte de. Den var väldigt läskig oxå så jag hoppade till några gångerX) men den rekomenderar jag Till er alla som gillar skräckfilmer ;) 5/5. Det är stor skillnad mellan att kolla på en skräck film hemma än vad det är på bio, på bio blir filmen typ 100 gånger läskigare, för typ att det är så högt och basljuden så man lever in i filmen typ. suuuper
Annars denna veckan har jag varit med denise och vi har gjort massa saker, och igår var jag lite med saga och var ute och gick i 1,5 timma. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, har lite ont i halsen hoppas jag inte blir sjuk bara ... Får la dricka ton vis med TE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0