Dag 1: Bild på mig + 5 facts

 
- Jag brukar för det mesta vara hur glad som hällst och skrattar så jag får ont i magen, kan mest tacka mina underbara vänner för det!
 
- Jag älskar att kolla bloggar! typ kollar en flera gånger om dagen. Tycker det är kul och läsa om andra och så! Länka din blogg vett jag;)
 
- Min första blogg startade jag nog när jag var runt 12 år kanske? och då bloggade jag typ varje dag men det var typ bara "nu är jag med saga" eller "nu är jag i skolan" aa och en massa fula bilder.. haha vem gillar inte och kolla igenom sin gamla blogg och ba skratta ;)
 
- Jag taggar jätte mycket till maj! den 4:de är det min födelsedag och den 8:onde är det One direction i stockholm med Denise! Ska bli så sjukt kul!
 
- Jag är hur dålig som hällst på att spara pengar.. Typ när jag får min månadspeng köper jag upp den direkt! men ändå säger många att jag är snål..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0